تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین به همراه تصاویر دیدنی

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران، خواننده است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد، از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه بازیگری نیز شده است از مجموعه کار های او که شهرت وی را بیشتر کرد بازی در سریال مانکن ، بود فرزاد فرزین در این سریال در نقش بهرام ایفای نقش طنزی در قالب یک لات دارد ، با بیوگرافی فرزاد فرزین در مرجع بیوگرافی ایران همراه باشید

خانواده

پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال بود که سابقه ریاست هم دارد، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد در بیوگرافی فرزاد فرزین عده ای فکر میکنند به خاطر موقعیت پدر، فرزاد شهرت خود را به دست آورده است اما این تفکر اشتباه است و فرزاد عزیز قطعا برای جایگاهی که اکنون دارد زحمت کشیده است

منم پیانو دلم میخواست!

2 ساله بودم که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می‌ رفت کیبورد گرفته بودند

جالب است که اجازه نمی‌ دادند من دست به کیبورد بزنم، چون کوچک و خراب‌ کار بودم اما پدر و مادرم کم‌ کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم

برای پسر دایی هایم آلبوم میدادم!

در 13 – 14 سالگی خیلی دوست داشتم آهنگ های دیگران را بزنم، چند آهنگی بلد بودم اما همیشه موزیک رو برای خودم می ساختم

تا 17 سالگی کارم شده بود آلبوم بسازم و بدم پسردایی هایم گوش کنند: کارها قابل بخشی نبود ! به هر حال چه در بیوگرافی فرزاد فرزین و چه در بیوگرافی دیگر خواننده ها چنین موقعیت هایی دیده میشود

سلفژ زیر نظر استاد

در نهایت برای ورود حرفه ای برای این عرصه کلاس سلفژ را بصورت خیلی فشرده زیر نظر سروش عازمی (نوازنده ویولن در ارکستر ملی) گذراند

با شراره آلبوم خود را منتشر کرد

فرزین بصورت مبتدی از سال 1376 که 16 سالگی بود وارد موسیقی جدی شد تا اینکه بصورت حرفه ای از سال 1380 وقتی 20 ساله بود وارد گروه موسیقی کروز شد

در این گروه تا مدتی بعنوان آهنگساز حضور داشت تا اینکه بعد از جدایی مشغول فعالیت مستقل شد و در نهایت سال 1383 آلبوم شراره را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد

ز محمد رضا فروتن تا نازنین بیاتی

جای دارد در بیوگرافی فرزاد فرزین این نکته رو اضافه کنم که این عزیز در کنار بازیگران مطرح کشورمان مانند محمد رضا فروتن ، امیرحسین آرمان ، نازنین بیاتی و لیندا کیانی در سریال مانکن ایفای نقش کرده اند

تجربه بازیگری

در بیوگرافی فرزاد فرزین مخاطبان زیادی هستن که میخوان بدونن که ایشون بازیگری رو در چه سالی آغاز کرد

اولین بار در سال 1385 که 25 ساله بود در فیلمی بنام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده در نقش یک خواننده بازیگری را تجربه کرد

بعد از چند تجربه در تله فیلم های مختلف، با حضور در سریال عاشقانه سال 95 به کارگردانی منوچهر هادی در دو نقش، استعداد خود را به نمایش گذاشت راستی ، بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر رو هم در مرجع بیوگرافی ایرون میتونین ببینین

ممنوع الکار شدم!

ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه MITV کار کردم هنوز مجوز داشت، بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند بروید کلیپ هایتان را در بیاورد

اما اینکار با وجود تلاش های ما شدنی نبود، خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند به همین خاطر از سال 84 تا 87 ممنوع الکار شدم

منبع:Biographyha.com

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • تم میکر تم میکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی