تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند

همراهان عزیز وبسایت روغن خراطین اصل این بار با یه مقاله پر جستجو در خدمت شما هستم و میخوام بهتون بگم روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند ببینید اولا که برا اینکه روغن خراطین بزرگ بکنه اعضای بدن رو شما باید روغن خراطین اصل داشته باشین ، یعنی این روغن های فیک بازاری که در عطاری ها میفروشند هیچ تاثیری روی شما نخواهد داشت ، روغن خراطین اصل از همین وبسایت میتونید خریداری کنید اما اینکه روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند  باید بگوییم که بستگی به اعضایی که میخواهید استفاده کنید دارد ، به عنوان مثال در آلت تناسلی آقایان مشتریان ما شاهد کلفتی و دراز شدن آلت تناسلی خود بوده اند و مشتریان خانم زیادی داشته ایم که در باسن و سینه خود بزرگی را احساس کرده اند ، معمولا روغن خراطین اصل اگر تا یک ماه استفاده شود تاثیرش را میگذارد ، در زیر توضیح داده ایم که روغن خراطین اصل رو چگونه استفاده کنید

روغن خراطین،زالو،ارگان،کلیه روغنهای گیاهی:
🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️
بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارن که با چند مرتبه استفاده از ان به نتیجه مطلوبی دست یافته وحجیم و بزرگتر شدن اندامشان را شاهد باشند🤷‍♀
اما باید بدانید که این توقع بیجاییست❌⁉️
چرا که حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب دو الی سه ماه میباشد♻️
با مصرف روزاته دو مرتبه از ان وبطول حداقل سه ماه میتوانید شاهد بزرگ شدن اندام خود باشید♻️
🔰🔰طریقه مصرف روغن خراطین🔰🔰

1⃣قبل از مصرف پوست را شستشو دهید خشک کنید
2⃣به مدت 3دقیقه با انگشتان خود ارام ماساژ دهید
یا با حوله داغ گرم کنید
3⃣سپس چند قطره روغن خراطین را روی پوست بریزید و به مدت 10دقیقه ماساژ دهید

⁉️برای لب ها پوست لب را مسواک تحریک کنید
این کارها در افزایش گردش خون موثر است ودر نتیجه گیری نهایی تاثیر خوبی دارد⁉️

‼️این عمل را دوتا سه مرتبه در روز تکرار کنید

‼️قبل از مصرف روغن را خوب تکان دهید

‼️پس از مصرف با یخ کمپرس سرد کنید و یک ساعت روی پوست بماندودرصورت تمایل بعد ان بشورید
کسانی که پوستشون حساسه یا طبع گرمی دارن بشورن

‼️بهترین زمان مناسب برای استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد

‼️ابتدا روی چانه خود امتحان کنید تا مطمئن بشید حساسیت ندارید یا جوش نمیزنید

⁉️‼️کسانی که خود دارای طبع و مزاج گرم هستند در صورت استفاده ممکن است دچار خشکی پوست یا حتی جوشهای ریز شوند که در این صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطین از ترکیب
ماست+سدراسیاب شده
به موضع بمالند

طریقه مصرف روغن خراطین برای سینه و باسن چگونه است ؟
افزایش حجم سینه زن ، مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :
4-1 : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذرهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت 10 دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .
4-2 : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ زیاد نباشد حداکثر ۳ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

بعد از انجام دادن مرحله 2-4 یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و بر روی قسمت هایی که ماساژ داده اید بگذارید تا روغنه جذب شده زیر پوست تثبیت شود .

چون روغن کرم خاکی طبع گرم و تری دارد برای کسانی که طبعی گرم دارند ممکن است باعث زدن جوش شود (مثل زمانی که این افراد خرما میخورند و صورتشان جوش میزند) که در آن صورت یا کمتر استفاده کنند و یا هم زمان از عرقیات گیاهی مثل شاهتره و یا کاسنی و یا ماسک پوره یا ورق سیب ، خیار ، سیب زمینی مصرف کنند تا باعث جوش نشود.

نحوه ماساژ باسن با روغن خراطین

#خراطین #خواص

سینه هات کوچیکن؟

بعد از شیردهی شل شدن؟

فرمشو دوست نداری؟

خیلی آسون میشه توچند ماه

خوشگل ترین سینه هاروداشته باشی فقط با استفاده از روغن خراطین که سفت کننده و بزرگ کنندست ☺️💋😍

خواص روغن خراطین:
💝 روغن خراطین پر کننده صورتهای استخوانی
💝 حجم وفرم دهنده لب گونه
💝 حجم وفرم دهنده عضلات ورزشکاران
💝 سفت کننده باسن و سینه
💝 از بین برنده خط اخم ولبخند
❤️رفع چروک دور چشم و پیشانی
💖رفع گودی زیر چشم
💖رفع خط لبخند و اخم
💖چاقی کل صورت
💝حجم الت تناسلی اقایان❤️
مزایای استفاده از روغن خراطین👇🏻
🔮حجم دهنده طبیعی و واقعی سینه ،باسن
🔮رفع چین و چروک از پوست
🔮نرم کننده موثر پوست
🔮بهترین مسکن دردهای مفاصل
🔮سفید نمودن و شفاف نمودن پوست
🔮رویش مجدد مو
🔮بهترین حجم دهنده آلت تناسلی مردانه
🔮درمان زود انزالی در مردان
🔮بهترین گونه گذار صورت
🔮تقویت کننده مو
🔮رفع خط اخم و خنده
🔮جوان سازی پوست
🔮روغن حجم دهنده لبها

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین توی طب سنتی در دسته روغن های گرم و سرخ قرار میگیره و در گذشته با اسم روغن گل سرخ ازش یاد میکردن و تا بوده برای حجم دهندگی اندام های خصوصی بدن استفاده میشده روغن خراطین از نوعی کرم به نام “ایزینفیتیدا” به دست میاد این کرم ماده ای به نام الانتئین توی بدن خودش داره که باعث افزایش سایز حجم بدن اعضای انسان میشود روغن خراطین در خانم ها در سینه،باسن ،صورت و گونه ، و در آقایان در آلت تناسلی موجب افزایش حجم و بزرگی میشود خرید روغن خراطین اصل در ایران تاکنون به این سادگی نبوده است در این وب سایت شما روغن خراطین اصل دریافت خواهید کرد خرید روغن خراطین برای خانمها در همین وبسایت انجام میشود تاثیر روغن خراطین روی باسن  را همینجا مشاهده کنید روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند را در ابتدای همین پاراگراف توضیح داده ایم

مزیت خرید روغن خراطین از باسلام چیست ؟

حتما برایتان سوال پیش آمده که چرا باید روغن خراطین خودم رو از باسلام تهیه کنم ببینید شما با خرید روغن خراطین از باسلام خیلی راحت تر میتونید با اعتماد تر خرید کنید ،خرید روغن خراطین از باسلام بسیار شیرین است و در چند مرحله انجام میشود طوری که شما ابتدا روغن رو به سبد خریدتون اضافه میکنید ،سپس پرداخت انجام میدید و روغن براتون ارسال میشه به همین سادگی به همین خوشمزگی روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟ قهوه است عوارض روغن خراطین چیست؟ روغن خراطین یک محصول کاملا طبیعیست طرز استفاده روغن خراطین را در ابتدای همین پاراگراف ببینید تاثیر روغن خراطین بر آلت تناسلی موجب افزایش سایز آلت تناسلی میشود

چرا روغن خراطین اصل ؟

اگر همین حالا به عطاری محله خودتان مراجعه کنید به راحتی میتوانید روغن خراطین تهیه کنید ! اما روغن خراطین تقلبی که هیچ اثری بر روی شما ندارد و اصطلاحا فقط دارید پول مفت می دهید !

تصاویر زیر تاثیر روغن خراطین اصل را نشان می دهد البته اصل و نه تقلبی ! خراطین اصل را از ما بخواهید خرید روغن خراطین از رویکا از طریق همین وبسایت انجام میشود خرید روغن خراطین برای خانمها میتواند به عنوان هدیه گزینه مناسبی باشد روغن خراطین اصل چه رنگیه رنگ آن قهوه ای است عوارض روغن خراطین 99 درصد هیچ عوارضی روی شما نخواهد داشت طرز استفاده روغن خراطین چیزی مهم است که شما حتما باید آن را بلد باشید تاثیر روغن خراطین بر آلت تناسلی این است که موجب افزایش سایز آلت تناسلی میشود تاثیر روغن خراطین روی باسن این است که موجب خوش فرمی و بزرگی باسن میشود روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند را در ابتدای همین پاراگراف توضیح داده ایم

فواید روغن خراطین در خانم ها :

  • بزرگ کردن سینه
  • بزرگ کردن صورت
  • بزرگ کردن واژن
  • بزرگ کردن گونه
  • رفع چین و چروک صورت
  • رفع چین و چروک خط لبخند 

فواید روغن خراطین در آقایان :

  • افزایش سایز آلت تناسلی
  • بزرگ کردن و چاق کردن صورت
  • رفع چین و چروک پوستی
  • رفع چین و چروک خط لبخند

روغن خراطین اصل را چگونه استفاده کنیم ؟

در عطاری ها ، فروشگاه های حقیقی و مجازی اینترنتی روش های متفاوتی برای طرز استفاده از روغن خراطین وجود دارد که بسیاری از آنها هیچگونه پشتوانه و استناد علمی وجود ندارد . در اینجا میخواهیم روش صحیح و علمی استفاده از روغن خراطین را برای شما بیان کنیم . ابتدا به امر در نظر داشته باشید قبل از استفاده از هرگونه روغن موضعی باید موضع بصورت کامل با آب و یک ماده چربی زدا مانند صابون تمیز کنید تا فاقد هرگونه چربی یا مواد اضافی باشد و روغن بتواند به راحتی جذب شود .

  • هرشب قبل از خواب میبایست محلی را که میخواهید افزایش حجم گیرد را با آب و صابون شسته و یا با دستمال مرطوب بطور کامل تمیز نمایید .
  • زمان استفاده از این روغن شب ها قبل از خواب میباشد . ( در بخش مقالات طرز استفاده از روغن خراطین علت استفاده این روغن در شب درج گردیده است ) .
  • تقریبا چند دقیقه ( حدودا ۵ دقیقه )  قبل از استفاده موضع رو به آرامی ماساژ دهید .
  • ماساژ را بر روی موضع بصورت دورانی انجام دهید . دقت کنید که ماساژ باید به گونه ای انجام شود تا روغن مالیده شده بر روی پوست بطور کامل جذب گردد .
  • این عمل را هر شب باید قبل از خواب انجام داده و حداقل به میزان ۸ ساعت از شستشو موضع خودداری گردد .

برخی از منابع و فروشگاه استفاده از حوله گرم یا سرد را پس از مصرف توصیه نموده اند ، دقت نمایید که این مساله هیچ سند و تکیه گاه علمی ندارد .

در پیج اینستاگرام و در همین سایت ما فیلم های بسیاری از روش استفاده روغن خراطین بر روی نقاط مختلف بدن تدوین و ضبط شده است که با جستجو و مشاهده میتوانید بهترین تاثیر را از روغن خراطین ببرید خرید روغن خراطین از باسلام بسیار شیرین است ، این تجربه رو حتما امتحان کنین خرید روغن خراطین از رویکا از طریق همین وبسایت انجام میشود خرید روغن خراطین برای خانمها در همین وبسایت انجام می پذیرد با شماره تلفن 09162403314 تماس بگیرید روغن خراطین اصل چه رنگیه نوع دیگر آن به رنگ قرمز است طرز استفاده روغن خراطین در ابتدای همین پاراگراف توضیح داده ایم تاثیر روغن خراطین بر آلت تناسلی این است که موجب افزایش سایز آلت تناسلی میشود تاثیر روغن خراطین روی باسن این است که موجب خوش فرمی باسن و بزرگی آن  میشود روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند را در ابتدای همین پاراگراف توضیح داده ایم

قیمت خراطین اصل 

هم اکنون میتوانید روغن خراطین اصل 35 سی سی را فقط با قیمت 85 هزار تومان از همین سایت تهیه کنید

جهت مشاوره و سفارش عمده با این شماره تماس بگیرید 09162403314 

سایت ما از فناوری Cod نیز پشتیبانی میکند طوری که روغن به محل و ادرس شما ارسال میشود و پس از دریافت روغن مبلغ آن را پرداخت میکنید (پرداخت درب منزل)

البته خرید روغن خراطین از باسلام را ما به شما پیشنهاد میکنیم

تاریخچه روغن خراطین اصل

شاید شما تازه اسمی از روغن خراطین شنیده باشید اما واقعیت جوره دیگری است .

روغن خراطین اصل در واقع از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفته است و توسط کشورها و دانشمندان بزرگی پیشنهاد گردیده است .

یکی از این دانشمندان ابن سیناست ؛ ابن سینا در کتاب قرابادین درباره این روغن خراطین اینگونه مینویسد :

کرمی عجیب مانند کرم خاکی میتواند بعضی اندام که دارای بافت اسفنجی هستند را بزرگ و دارای حجم نماید .

آن زمان کسی این جمله جدی نگرفت و به فراموشی سپرده شد.

تا اینکه حکیم ارزانی نیز پس تحقیقات بسیار گفته های ابن سینا را تایید و در کتاب مفرح القلوب در قالب ۵ صفحه در مورد این روغن آورده است که :

روغن یک کِرمی که در هند یافت گردیده است همان روغن ابن سیناست و نام آنرا روغن خراطین اصل نامید .

در کتاب مفرح القلوب از این روغن بسیار یاد شده و طبق گفته های خود حکیم اولین تاثیر بر روی آلت تناسلی خود مشاهده نمود . خرید روغن خراطین از رویکا از طریق همین وبسایت انجام میشود

پس از آن حکیم طهرانی دانشمند و محقق ایرانی تحقیقات خود را بر روی این کرم عجیب شروع کرد . خرید روغن خراطین اصل تاکنون اینقدر در ایران آسان نبوده است آن هم به صورت پرداخت درب منزل و ارسال رایگان

نتیجه گیری روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند؟

روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند  بسیار ساده است فقط کافیست طبق مطالبی که در پاراگراف اول گفته شد عمل کنید در صورت هرگونه سوال و مشاوره با ما تماس بگیرید 09162403314 اقای خراطینی

منبع:https://kharatenaslhend.ir

  • ۰۰/۰۱/۱۲
  • تم میکر تم میکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی