تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

تنها و افسرده و بیکارم تنها و افسرده و بیکارم چیکار کنم؟[/caption]

بیکارم چیکار کنم ؟

سلام خدمت تویی که از بیکاری و از همه جا بریدی و اومدی اینجا تا در مورد بیکاری بخونی و راهکار ببینی ، من محسن پیمانی مدیر آکادمی پیمانی هستم و اینجا میخام تجربیاتم از بیکاری رو به زبون خودمونی بهت بگم ، از سختی هایی که در بیکاری کشیدم ، مواجه با آدم ها و تا رفتن به مرز خودکشی از درد بیکاری ، اول از همه ازت میخام بعد از خوندن این مطلب ، به انتهای صفحه بری و کامنتت رو برام ثبت کنی تو این صفحه داستان بیکاری خودم رو میگم برات و حقیقت هایی از بیکاری که هیچکس بهت نمیگه ، توی گوگل سرچ ها رو که نگاه میکردم اینطوری سرچ شده بود :

  • بیکارم چیکار کنم نی نی سایت
  • بیکارم دنبال کار میگردم در تهران
  • بیکارم دنبال کار میگردم در تهران
  • تو خونه بیکارم چیکار کنم نی نی سایت
  • سنم بالا رفته بیکارم
  • بیکارم کار میخوام
  • بیکارم و بی پول
  • بیکارم و افسرده
  • تنها و بیکارم

اول از همه بگم که داستان بیکاری و زندگی منو که میخونین خیلی به زندگی خودتون و سختی کشیدن هاتون مرتبطه ، خیلی دوست داشتم صفحه پر بازدیدی برای بیکاری بنویسم و توی گوگل بهش رتبه بدم تا مردم با حقایق بیکاری در ایران روبرو بشن ، خیلی از ماها که میگیم بیکارم ، خیلی سختی و نا عدالتی دیدیم ، تو این مطلب میخام از داستان بیکاری خودم شروع کنم و برسم به راهکار برای درمان کلمه بیکارم ، با من همراه باشید تا به زبونی خودمونی و ساده داستان بیکاریم رو براتون بگم و اینکه الان به کجا رسیدم و چیکار میکنم دقیق بدونین ، همراه من باشین

تنها و بیکارم چیکار کنم ؟

اوج بدبختی این هست که تنها باشی کسی رو نداشته باشی و تازه بیکارم باشی ، که دیگه هیچی ، همش خودتو با بقیه مقایسه میکنی و میبینی که بقیه چطور پیشرفت کردن و تو بیکاری ، دوست عزیز من بیکاری تو تقصیر تو نیست ، تقصیر تو نیست که بابای پولدار نداشتی ، تقصیر تو نیست که آشنا و پارتی برای استخدام نداشتی ، تقصیر تو نیست که پول نداری ، همه اینا تقصیر جامعه ایرانه که تو رو اینطوری کرد ، خیلی از کسایی که الان میبینی و دارن کار میکنن یه کیلومتری داشتن که اونها رو چند صد کیلومتر جلوتر انداخته ، کیلومتری مثل بابای پولدار، ژن خوب ، و بقیه چیزا که خودت خوب میدونی ، من پول نداشتم ، الان هم ندارم ، بابای پولدار هم نداشتم ، اصلا بابا نداشتم ، تنها و افسرده و بیکارم بودم و با یه مادر پیر زندگی میکنم، میدونی اینکه ببینی خیلیا با پول و پارتی به یه جایی رسیدن و تو اینا رو نداری خیلی سخته و یه چیزی درون قلبت میکشنه چیزی که وجود هیچ چیز دردی از اون کم نمیکنه ...

با بیکاری چیکار کنیم ؟

خب دوست من همه اینها رو اون بالا بهت گفتم که بدونی اوضاع از چه قراره و تو چه جایی با چه شرایطی داریم زندگی میکنیم ، اما خب دیگه همینه که هست و شرایط اینطوری هست باید چیکار کنیم ، با کلمه بیکارم چطوری کنار بیایم ، خب دوست من بالاخره باید از یه جایی شروع کرد ، من یه مدت از هیچ جا شروع نمیکردم و همش غر میزدم که چرا اینطور هست و فلان ، اما خب غر زدن هم حدی داره ، شکایت کردن هم حدی داره چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد چیزی هست که باید باهاش کنار بیایم من داستان شروع کردن خودم رو براتون از صفر تا صد میگم تا با مثال از زندگی من متوجه بشین که باید چیکار کنین ، با من همراه باشید

داستان بیکاری محسن پیمانی

من محسن هستم الان که این رو دارم مینویسم 22 سالمه و سن و سالی ندارم اما از 16 سالگی که پدرم فوت شد قد عالم سختی کشیدم و سختی تحمل کردم ، تا اومدم فوق دیپلمم رو بگیرم کرونا اومد و از بیکاری دچار افسردگی شدید شدم ، خیلی سخت بود اون افسردگی و امیدوارم دیگه برام پیش نیاد ، یه مدت کناف کاری کار میکردم روزی 60 هزار تومن بهم میداد خیلی بد اخلاق بود و خیلی سرم داد میزد ، کارم رو درست انجام میدادم اما باز هم سرم داد میزد و موقع حساب کتاب که میشد پول نمیداد ، دوباره افسرده شدم و بیکار گشتم دنبال کار ، گشتم و گشتم تا یه کارخونه تولید تانباکو پیدا کردم ، روزی 70 هزار تومن میداد اما مثل سگ ازم کار میکشید کلا یه عده ای ترفندشون این هست که با بیگاری کشیدن از کارگر سود کنن و برا خودشون بیشتر بیفته ، اینو یادتون باشه که سود کارفرمای شما توی بیگاری کشیدن از شماست ، تو این کارخونه که کار میکردم کار چند روز رو تو یه روز از ما میکشید ، و خیلی هم سخت ازمون کار میکشید و با منت روزی 70 هزار بهمون میداد ، ههه روزی 70 هزار بعد ها فهمیدم که با همین بیگاری کشیدن از من ماهانه 30 میلیون تومن برا خودشون میفته و براشون استفاده داره ، گذشت و گذشت تا اینکه اونجا هم نرفتم چون نمیخاستم برا بقیه کار کنم و دوست داشتم کسب و کار خودم رو داشته باشم ، برا بقیه کار کردن تهش این هست که یا پولت رو نمیدن و میخورن ، یا کار چند روز رو تو یه روز ازت میکشن و در اخر چندرغاز اونم بدن یا ندن میزارن کف دستت اونجا بود که به خودم اومدم و به خودم گفتم باید برگردم به سمت کسب و کار خودم و از دانشی که دارم استفاده کنم ، برا مردم خیلی سختی کشیدم ، توی کار باهاشون کار چند روز رو ازم میکشیدن و پدرمو در میوردن اخر سر هم با کلی منت و یاد اوری پولی بهم میدادن که باهاش نمیشد خرجی خانواده رو بدی دوست من ، هدفم از نوشتن این مقاله این هستش که به خودت بیای و ببینی کجای کاری ، دوست داری برا مردم کارگری کنی یا دوست داری برا خودت و کاری که انجام میدی عشق صرف کنی ، من نمیگم کار برای مردم بده نه ، اما خیلی ازت بیگاری میکشن و کار چند روز رو ازت میکشن ، در ادامه یه سری راهکار برا مواجه شدن با بیکاری بهت میگم که چیکار باید بکنی ....با من همراه باش ...

با بیکاری چه کنم

فکر و ذکر بیکاری گاهی وقتا مثل خوره میفته تو سرت و نمیدونی باید چیکار کنی ، اما دوست من ، بالاخره یه جایی باید به خودم بیای ، من یه زمانی از زندگیم خیلی فکر و خیال میکردم ، به شدت فکر و خیال ، فکر و خیاااال ، اما یه جایی تو زندگی به خودم اومدم و گفتم تا کی فکر و خیال ، آیا با فکر و خیال کردن من کاری درست میشه؟ نه تنها با فکر و خیال کردن کاری درست نمیشه بلکه روز به روز افسرده تر میشی ، باید بدونی غم که زیاد باشه افسردگی دنبالش میاره ، از یه جایی باید شروع کنی ، از یه جایی باید هدف تو زندگیت داشته باشی و مطمئن باشی بهش میرسی ، اهداف روزات رو بنویس و هر هدفی که انجام میدی رو کنارش یه تیک بزن تا اعتماد بنفست رو زیادتر کنه ، میدونم مثل من بابای پولداری نداری چون اگه داشتی سرگرم کار بودی و اینجا نبودی ، اما دوست من یه چیزی بهت بگم دیگه باید سوخت و ساخت و به خدا توکل داشت ، من همیشه تو نماز میگم خدایا برا تو کاری نداره تو زندگیم یه معجزه بکنی ، هدف از زندگی کردن پرستش خدا هست و اگه نقصی توی زندگی هست این مربوط به ادم هاست نه خدا ، خدا برای بنده هاش بهترین ها رو میخاد اینو مطمئن باش ، من خودم تو خونه کار میکنم ، همین کارهای طراحی سایت و فروش پکیج و ... اگه به کامپیوتر علاقه داری من بهت پیشنهاد میکنم وارد کار توی این حوزه بشی و کار کنی این کار سود خوبی توش هست اما اول باید بلد باشی چیکار کنی و از کجا شروع کنی ، من خودم از بچگی تاحالا با کامپیوتر بزرگ شدم ، تو ببین توی خودت از بچگی چه کاری بلدی ، با چه کاری بزرگ شدی و به نظر خودت وارد چه کاری بشی توش موفق میشی ، هیچکس بهتر از خود آدم خودش رو نمیشناسه ، به خودت بیا تا دیر نشده مطمئن باش خدا پشتته و کمکت میکنه ، خدا کمک همه بنده هاش میکنه این رو یه مشاور که وقتی حالم بد بود بهم گفت که خدا کمک بنده هاش توی هر شرایطی میکنه ، هرچی بیشتر فقیر تر باشی خدا بیشتر باهاته ، این رو بدون دنیا یه بازیه بازی ادم پولدار هاست ما به دنیا اومدیم تا استادیوم خالی نباشه ، کامنت های این صفحه رو پر کنین ، از دردهاتون بگین ، از سختی هاتون بگین که کشیدید تا بدونین شما تنها نیستین ، بلکه افراد مثل شما زیاده و همه ما خدا رو داریم ، اینم یادتون باشه که هیچکس دست شما رو نمیگیره جز خودتون ، خودتون باید خودتون رو بالا بکشید ، و به خودتون کمک کنید ، این مقاله رو نوشتم و سئو کردم تا بیارمش بالا چون درد و دل خودم از مواقع بیکاری بود ...

منبع : https://themmaker.ir/%d8%a8%db%8c%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%85

  • ۰۲/۰۲/۱۳
  • تم میکر تم میکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی