تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

 

آموزش بازی زولا و ترفند های برنده شدن در بازی

سلام خدمت همه عشق های محسن پیمانی ، حالتون چطوره ؟ محسن اومده با توپ پر و معرفی یه بازی خفن که هر سیستمی داشته باااوشی میتونی بازی کنی ، آره دوست من درست حدس زدی از بازی https://www.zula.ir حرف میزنم این بازی یه بازی خفنه و باهاش میتونی اوقات فراغتت رو سپری کنی ، راستی اینم بهت بگماااا محسن پیمانی خودش یه زولا پلیر و یه پلیر حرفه ای هست که پابجی و همچنین کالاف دیوتی هم در حد خفن بازی میکنه و خب راستش رو بخواین یه کلن بازی پابجی هم توی فروشگاه وبمستران زده ، خب دیگه تعریف از خود کافیه ، دیگه بریم برا بازی زولا و توضیحات نقشه هاش و نقشه مورد علاقه دکتر محسن پیمانی توی بازی زولا ، قراره باهم توی این بازی بترکونیم با آموزش بازی زولا همراه آکادمی پیمانی باشید

جومونگ ایران زولا + تاریخچه بازی زولا

اسم کاربری من توی بازی زولا جومونگ ایران هست ، خیلی از این اسم خوشم میاد چون سریال جومونگ رو نزدیک به 3 بار دیدمش و حال کردم باهاش و همونطور که بهتون گفتم اسم کاربری من جومونگ هستش توی بازی زولا و خو خیلی از شخصیت جومونگ خوشم میادش ، جومونگی که این همه سختی کشید ، این همه سختی و دوری از همسرش سویا رو تحمل کرد تا به عشقش برسه و آخرش هم رسید ، خب خب از بحثمون دور نشیم و بریم سراغ اینکه اسم کاربری من توی آموزش بازی زولا جومونگ ایران هست ، جومونگ ایران یه بازی خیلی خفن هستش که توی بازی زولا بازی میشه ، خب خب بریم سراغ تاریخچه بازی زولا که ببینیم این تاریخچه چی هست و دقیقا این بازی از کجا اومده

تاریخچه بازی زولا

زولا برا اولین بار که ساخته شد یه شرکت بازی سازی ترکی ساختش ، بعدش این شرکت ترکیه ای اومد قشنگ ترش کَرد و بازی زولا رو با یه شرکت بازی سازی ایرانی یکیش کرد و الان هست که ما همه بازی میکنیم و آموزش بازی زولا رو توی هرجای دنیای اینترنت که بریم میتونیم پیدا کنیم ، بازی زولا یه بازی کاملا هیجان انگیز هست که میتونه بهتون کلی خاطره بده و خاطرات زیادی رو براتون زنده کنه طوری که حالشو ببرین و بدونین که دارین چی بازی میکنین ، یه تفنگ بهتون میده از این تفنگ های واقعی که توی جنگ استفاده میشه و میگه فقط برو جلو و فقط بکش به قول داداشم وحید مرادی بکش تا زنده بمانی

آموزش بازی زولا و خاطره محسن پیمانی

خو راستش رو بخاین من از زمان دانشجویی که با موتور 10 کیلومتر میرفتم دانشگاه و برمیگشتم بازی زولا رو داشتم ، بازی زولا رو بازی میکردم و اینقدر الانه عاشقشمش که اومدم آموزش بازی زولا رو براتون مینویسم و حالشو میبرین یادش بخیر اوایل اصلا بلد نبودم آدم بکشم تو این بازی ولی به تدریج حرفه ای شدم و مثل فیلمی که تماشا میکنین دارم آدم میکشم و همینطوری میرم جلو ، خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جالبه توی مقاله آموزش بازی زولا بدونین که تو این فیلم بالا که مشاهده میکنین آدم هایی رو زدم لت و پار کردم که لولشون بالاتر منه و مثل سگ از من میترسن تا باهام مواجه بشن که مبادا بزنم بترکونمشون خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ با ادامه مقاله همراه باشید

مپ کشتی مپ مورد علاقه من

از نقشه هایی که خیلی دوستش دارم مپ کشتی هست که پرچم ایران هم بالای کانتینر ها هستش ، پرچم ایران رو خیلی دوسش دارم من و برا همین بیشتر این مپ رو بازی میکنم شما هم اگه همین حالا بازی زولا رو نصبش کنی عاشق پرچم ایران میشی و از این مپ یا نقشه مثل من خیلی خوشت میاد و شروع میکنی به بازی کردن ، بزار یکم دلتو ببرم به حال و هوای بازی زولا و اینکه این بازی چه ویژگی هایی داره اول اینکه فکرشو بکن توی کانتینر ها داری بازی میکنی یه تفنگ خفن به اسم ام فور دستته و منتظر شکار دشمنی ، دشمن اجنبی میاد جلو و تو کمین کردی و میزنی میترکونیش با چند تا شلیک ، تازه این بازی نقشه هم داره و میتونی نقشه رو هم ببینی و ببینی یارات کجان ، راستی تنها جلو نمیری هاااا با یارهات میری جلو و اصلا به نظر من تنهایی نرو جلو چون میزنن میترکوننت و بعد میای زیر همین پست به من فحش میدی ، تازه این رو بگم در مقاله آموزش بازی زولا که بازی زولا بخش و نقشه مپ کشتیش زیر زمین هم داره و توی زیر زمینش میتونی نفوذ کنی به قلب دشمن و از هموجایی که ظاهر میشن اگه یکم حرفه ای باشی میتونی بزنی بترکونیشون و حالشو ببری ، بازی زولا یه بازی حرفه ای هست و خب همه اولش توش حرفه ای نبودن و الان که میبینی من دارم خیلی خفن میکشم همش به خاطر این بوده که اوایل که توی این بازی اومدم حرفه ای نبودم پس تو هم میتونی مثل من یه حرفه ای بشی و بزنی بترکونی .... آموزش بازی زولا منبع :

https://themmaker.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b2%d9%88%d9%84%d8%a7/

  • ۰۲/۰۲/۰۱
  • تم میکر تم میکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی