تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

 

نرم افزار Html Pad چیست و چگونه کار میکنه ؟

با آکادمی پیمانی در خدمت شما هستم و معرفی یه نرم افزار خفن ، خب خب همه چیز توی فیلم بالا براتون نمایان هست و من محسن پیمانی فقط نکات کلیدی آموزش نرم افزار Html Pad رو به شما میگم ، به فیلم های آموزشی رایگان آکادمی پیمانی همراه باشید ، خب خب حتما برا خیلی هامون شده که کد زنی میکنیم و نیاز به یه نرم افزار خوب برا کد زنی داریم ، تبریک بهتون میگم شما الان این نرم افزار رو پیدا کردین نرم افزار html pad یه نرم افزار مخصوص کد زنی هست که باهاش میتونین کد زنی کنین و حالشو ببرین ، کلی امکانات بهتون میده و کارتون رو توی کد زنی اچ تی ام ال ، سی اس اس و پی اچ پی راحت تر میکنه ، به شما هشدار میدم چون با یه نرم افزار خفن مواجه هستید و این نرم افزار از نرم افزار هایی هست که خوراک کار برنامه نویس ها هستش ، من محسن پیمانی مدیر آکادمی پیمانی خودم عاشق این نرم افزار هستم ، برا همین اومدم آموزش نرم افزار Html Pad رو بهتون آموزش بدم و فیلم آموزشی بالا رو براتون ضبط کردم ، با من همراه باشین

ویژگی های نرم افزار Html Pad

خب حالا سوالی که برای شما پیش اومده حتما اینه که نرم افزار html pad رو چطوری دانلود کنیم ؟ بفرمایین اینم لینک دانلود نرم افزار : https://soft98.ir/internet/web-design/3399-blumentals-htmlpad.html وب سایت سافت نود و هشت یه خوبی که داره اینه که آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار رو بهتون میده ، خب الان میخام براتون بگم که من محسن پیمانی از آکادمی پیمانی چطوری از این نرم افزار استفاده میکنم ، خب عشق های محسن ، اول باید ببینیم برا چی میخاین از نرم افزار اچ تی ام ال پَد استفاده کنین اصن من برا همین آموزش نرم افزار Html Pad رو براتون رکورد کردم ، گاهی موقع ها میخایم که باهاش کد اچ تی ام ال بزنیم ، گاهی موقع ها میخایم که باهاش کد سی اس اس بزنیم ، گاهی موقع ها میخایم کد پی اچ پی بزنیم و چه زیبا نرم افزار Html Pad کار ما رو راحت کرده ، اول وارد محیط نرم افزار میشیم و همانطور که مشاهده میکنین یه ادیتور اون بالا داره ، این ادیتور ابزار های مختلف کد زنی رو براتون به نمایش میزاره ، راستی این سایت هم بهت معرفی میکنم برا مواقعی که میخای سوال برنامه نویسی بپرسی : https://stackoverflow.com وقتی بخای توی دنیا کد نویسی وارد بشی ، و در زمینه برنامه نویسی سوال داشته باااوشی سایت بالا خیلی کمکت میکنه و فقط کافیه خطایی که توی کد زنی میبینی رو گوگل سرچ کنی و میبینی که برات کلی پاسخ میاره و جوابت رو به همین راحتی و به همین خوشمزگی پیدا میکنی ، من خودم کد زنی نمیکنم ولی از بزرگان برنامه نویس شنیدم که وقتی میخان برنامه نویسی کنن و مشکلی توی کار برنامه نویسیشون پیدا میشه به این سایت مراجعه میکنن و سه سوته مشکلشون حل میشه ، وقتی همه از این سایت برای حل مشکلشون استفاده میکنن چرا تو استفاده نکنی ؟ خب برگردیم سراغ آموزش خودمون یعنی آموزش نرم افزار Html Pad 2023 ، اول اینکه پیشنهاد میکنم همیشه آخرین ورژن این برنامه رو دانلود داشته باشی ، چون یه چیز بهت بگم همه چیز آخرین ورژنش خوبه و حال میکنی چون همه چیز ها طبق آخرین ورژن جلو میره و وقتی آخرین ورژن رو داشته باشی یعنی کلی امکانات داری

نتیجه گیری نرم افزار html pad

خب خب دیگه هممون یاد گرفتیم که نرم افزار html pad چی هست و چه کاربردی داره من بازم بهتون پیشنهاد میکنم فیلم بالا رو نگاه کنین ، راستی اگه عاشق خوندن مقاله هستین ، بخش به قلم محسن رو مطالعه کنین ، از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله کنار ما بودید

منبع :

https://themmaker.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-html-pad/

  • ۰۲/۰۲/۰۱
  • تم میکر تم میکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی