تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی متولد 1360 در تهران، بازیگر و نویسنده است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است، برادر بزرگش مصطفی کیایی کارگردان و فیلمنامه نویس است، محسن طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است و به شدت فوتبالی است ، با بیوگرافی محسن کیایی در بیوگرافیها همراه باشید قطعا سوپرایز خواهید شد

برادرم در شروع به من کمک کرد

سامان دارابی و فرناز رهنما از جمله همدوره‌ های من در دانشگاه هنر و معماری بودند در ادامه در کنار مصطفی به سراغ دستیار کارگردانی رفتم و در فیلم‌های کوتاه و تبلیغاتی که ساخت، در کنارش بودم

بازیگری بعد از ظهر سگی!

فعالیت خود را با سریال کودک بنام رویای گلی و سریال ایپزودی شاهین می‌ خواند از سال 1379 شروع کرد اما ورودش به سینما با فیلم بعد از ظهر سگی بکارگردانی برادرش در سال 88 بود

محبوبیت

محسن کیایی با سریال راه در رو بکارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 90 به شهرت رسید سپس نقش او بعنوان روحانی در سریال پرده نشین بکارگردانی بهروز شعیبی در سال 90 به محبوبیت رسید

ازدواج محسن کیایی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی محسن کیایی درباره همسر ایشان است ،محسن کیایی و با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج کرده است محسن کیایی : همسرم مشوق خیلی خوب من در کارهای هنری است و در خلق فیلمنامه‌ هایم هم سهم زیادی دارد چون خودش هم دست به قلم است

عشق است و پرسپولیس

من به فوتبال خیلی علاقه دارم، عاشق تیم پرسپولیس هستم اوقات فراغت خودم را بیشتر صرف فوتبال می کنم و گاهی نیز همراه همسرم به سینما می روم

الگوهای زندگی

در بیوگرافی محسن کیایی جالب است بدانید که اسطوره های زیادی دارد که عاشقشان است،اسطوره من احمدرضا عابدزاده است همیشه او را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم در خارج از ایران هم من بوفون را دوست دارم و خیلی از او خوشم می آید مهدی طارمی و محسن مسلمان از دوستان من هستند

شهرت پیاده روی رو هم ازت میگیره

اولین باری که احساس کردم مردم نوع دیگری به من نگاه می کنند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت‌ آمیز مردم، امضاء خواستن، عکس انداختن و… آن‌ ها برایم خیلی جالب بود

اما زمانی که به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتیم، احساس کردم زیر یک ذره‌ بین بزرگ قرار گرفته‌ ایم و دیگر مثل سابق آزاد نیستیم و نمی توانیم حتی در خیابان پیاده‌ روی کنیم

فیلمهای محسن کیایی

در انتهای بیوگرافی محسن کیایی ، لیست کامل فیلم های بازی شده ایشون رو در اختیارتون قرار میدیم

منبع:Biographyha.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی