تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر

تم میکر انجام خدمات تحت وب

تم میکر انجام خدمات تحت وب

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی شهرام بزرگمهر

تحصیلات

وی فارغ التحصیل رشته کایرو‌پراکتیک در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

خانواده

او فرزند چهارم یک خانواده ۷ نفره با اصالت آذربایجانی و دارای سه خواهر و یک برادر می‌باشد.

فعالیتها و کلاسهای موسیقی

نکته جذاب بیوگرافی شهرام بزرگمهر این است که وی به غیر از موسیقی در عرصه های دیگر نیز فعالیت میکرده و موفق به دریافت چندین مقام نیز شده است

سالها در رشته های قدرتی فعالیت داشته و صاحب مقام هاییست، پس از آن به دلیل علاقه و پیش زمینه موسیقی وارد کلاسهای موسیقی شده و دوره های موسیقی و آواز خود را زیر نظر اساتید بزرگی چون استاد مرحوم محّمد نوری گذرانده.

 

شروع موسیقی حرفه ای

در سال ۱۳۸۰ فعالیت رسمی خود را در موسیقی آغاز کرد و دارای ۴ آلبوم می‌باشد. او به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش ترانه‌سرایی و آهنگسازی هم کرده است. اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۸۳ با نام (دیوار شکسته)،را به آهنگسازی فراز افشار وارد بازار کرده و دو آلبوم دیگر با نام‌های (همصدای قلبم) در سال ۱۳۸۵ به همراهی آهنگسازانی چون (حامد هاکان) و آلبوم (عهدی دوباره)، در سال ۱۳۸۷ را در کارنامه خود دارد.

همسر شهرام بزرگمهر

شهرام بزرگمهر مجرد است و ازدواجی تاکنون نداشته است

خروج از کشور و بازگشت

بعد از آلبوم (عهدی دوباره) به دلیل ممنوع الکاری از ایران خارج شده و مدتی را حدود ۴ سال در کشور سوئد بوده به همین دلیل از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ در ایران فعالیت موسیقی نداشته است و پس از وقفه ای ۷ ساله جدیدترین آلبوم خود با نام خواستنی که با همکاری دوستان قدیمی خود که جزو بهترین های موسیقی بودند را در سال ۱۳۹۵ وارد بازار کرد. از جمله همکاران هنری وی میتوان به آهنگسازان و تنظیم کنندگان سرشناسی چون: (شهاب اکبری)، (پوریا حیدری)، (مازیار عطاریان)، (سعید سام)، (شهاب حسینی) و ترانه سرایانی چون: (امیر ارجینی)، (علی استیری)، (بهروز بیات)، (پریا صوفی پور)و نوازندگانی نظیر: (فیروز ویسانلو)، (مسعود همایونی)، (بهنام حکیم)، (پیام طونی)، (میثم مروستی) و (بابک یوسفی) اشاره کرد. شهرام بزرگمهر با آلبوم خواستنی در سال ۱۳۹۵ بازگشتی موفق به بازار موسیقی ایران داشت و با تیزر تصویری آلبوم خواستنی در سال ۱۳۹۵ توانست تحسین خبرگزاری ها و محافل موسیقی را به دست آورد، به طوری که از اثرش به عنوان برجسته ترین اثر موسیقی تصویر یاد کردند.

کنسرت

از نکاتی که در بیوگرافی شهرام بزرگمهر همواره از ما سوال میشود درباره کنسرت های ایشان است :

شهرام بزرگمهر به دلیل بیماری قلبی به دستور پزشکان معالج سالهاست موفق به اجرای کنسرت در ایران نشده و در حال استراحت پزشکی است.

منبع: Biographyha.com

 

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • تم میکر تم میکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی